در جریان باش

آرشیوه نوشته ها

در جریان باش

آرشیوه نوشته ها

طبقه بندی موضوعی

صبح پنجشنبه به صورت رسمی لیست کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان اعلام شد، لیستی که حدود چند روز پیش از این نیز در بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست شده و واکنش های مختلفی را نیز با خود همراه کرده بود.

نخستین واکنشی که به لیست مطرح شده یعنی حجت‌الاسلام احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، ‌مجتبی خیام‌نکویی، کمال حیدری و مجید نادرالاصلی وارد شد، این بود که این جمع به طور قطع اختلافاتی را میان اصولگرایان به وجود می آورند و سبب می شوند بسیاری از اصولگرایان کاندید شده با رد کردن این لیست به صورت مستقل در انتخابات 7 اسفند حاضر شوند.
این موضوع بلافاصله با واکنش بسیاری از طیف ها و جریانات سیاسی اصولگرا مواجه شد و همه خواستار آن شدند که همه گروه‌ها و طیف‌های اصول‌گرا نسبت به لیست مشترک وفادار بمانند.
با این وجود مهم ترین مسئله ای که توسط سایر اصولگرایان برای حضور مستقل در انتخابات مطرح می شد، شاخص نبودن و یا سوخته بودن افراد این لیست بود. کاندیداهای حذف شده از لیست در تشریح دلالیشان تاکید داشتند که افرادی مثل حیدری و خیام نکویی نه افراد شاخص برای حضور در این لیست هستند و نه مردم آنگونه که باید این 2 کاندید را می شناسند. از سوی دیگر حمیدرضا فولادگر و احمد سالک نیز در چهار سال گذشته آنگونه که باید عملکرد قابل دفاع استانی نداشتند، یعنی عملکرد آن ها در این مدت مقبولیت مردمی را با خود همراه نکرده و بازده مناسبی در پیشبرد و حل مشکلات استان مثل زاینده رود، بیکاری و عدم جذب بودجه های ملی برای تکمیل پروژه های فرا استانی نداشته است.
با وجود همه این انتقادات به لیست مطرح شده که برای گرفتن پنج کرسی اصفهان در مجلس دهم تلاش می کند، سوال مهم این است که آیا این لیست وظیفه خود در نزدیک کردن افکار و ائتلاف میان جریان سیاسی اصولگرا در اصفهان را انجام می دهد یا بالعکس موجب دور شدن و اختلافات در میان اصولگرایان می شود؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی